Perinteinen jäsenkorjaus

Perinteinen jäsenkorjaus ry on perustettu vuonna 2009 tallettamaan ja säilyttämään kulttuuriperintöämme, suomalaista perinteistä jäsenkorjaushoitoa ja sen tuntemusta. Yhdistykseen kuuluvat, hallituksen vahvistamat kouluttajat järjestävät jäsenilleen koulutustoimintaa joko itsenäisesti tai yhteistyökumppanien kautta. Koulutusta myös pyritään kehittämään ajan vaatimusten mukaisesti.

Koulutuksessa yhdistys pitää tärkeänä, että kiinnitetään huomio koulutuksen laatuun ja sen kehittämiseen. Yhdistys järjestää jäsenilleen myös muuta toimintaa, kuten opintomatkoja ja virkistystoimintaa: retkiä, juhlia, tapaamisia jne.

Yhdistyksellämme on suljettu Facebook-ryhmä, johon jokainen jäsenmaksun maksanut voi liittyä. Sivuilla keskustelemme vapaasti jäsenkorjaukseen liittyvistä asioista, kursseista ym. asioista.

Jäsenet saavat tuntuvan edun täydennyskoulutuksista. Vuosittain kevät- ja syyskokouksessa arvotaan yhdistyksen jäsenten kesken ilmaispaikka täydennyskoulutukseen.

Ensimmäisen vuoden ajan peruskurssit aloittaville oppilaille jäsenyys on ilmainen.

Noin 4 kertaa vuodessa ilmestyy jäsenkirje ajankohtaisista asioista. Jäsenille on myös etuja jokavuotisilla virkistys/koulutusmatkoillamme. Olemme olleet mm. Unkarissa, Virossa, Turkin Alanyassa, Pietarissa, Latviassa ja kaksi kertaa syksyllä Suomen Lapissa.