Perinteinen jäsenkorjaus

Perinteinen jäsenkorjaus ry. on perustettu vuonna 2009 tallettamaan ja säilyttämään kulttuuriperintöämme, suomalaista perinteistä jäsenkorjaushoitoa ja sen tuntemusta. Yhdistykseen kuuluvat, hallituksen vahvistamat kouluttajat järjestävät jäsenilleen koulutustoimintaa joko itsenäisesti tai yhteistyökumppanien kautta. Koulutusta kehitetään ajan vaatimusten mukaisesti.

Yhdistykselle on tärkeää, että koulutuksessa kiinnitetään huomio laadukkaaseen opetukseen, ei niinkään oppilaiden määrän lisäämiseen. Yhdistys järjestää jäsenilleen myös opintomatkoja ja virkistystoimintaa.

Yhdistyksellämme on Facebook-ryhmä, johon jokainen jäsenmaksun maksanut voi liittyä. Sivuilla keskustelemme vapaasti jäsenkorjaukseen liittyvistä asioista, kursseista ym. asioista.

Jäseneksi liittyminen
Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä jokainen, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt. Jäsenet hyväksyy yhdistyksen hallitus.
Jäsenmaksun suuruus on 30 euroa.
Opiskelut aloittaneelle ensimmäisen vuoden jäsenyys on ilmainen. Täytä ja palauta tällöin opettajallesi häneltä saamasi liittymislomake.

Jäsenmaksun maksaminen:
Saaja: Perinteinen jäsenkorjaus ry.
Pankki: Osuuspankki
Tilinumero: FI11 5108 0220 0850 21
Merkitse tiedonantoja kohtaan: nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi.